Snackpoint De Passage introduceert nieuw burgerconcept

Snackpoint De Passage introduceert nieuw burgerconcept

De burgertrend is al een tijdje gaande, maar ze zijn nog steeds hot en ondernemers verzinnen iedere keer een nieuw burgerconcept. Zo ook Snackpoint De Passage.

Snackpoint De Passage in Wolvega start 1 juni met 'Create Your Own Burger'. 'Overal vind je zaken waar je burgers kan eten, maar deze burgers zijn al samengesteld voor je. Hoe leuk is het om je eigen burger te bouwen?', aldus eigenaar Menno de Koe.

Voor de broodjes werkt De Passage samen met Chaupain die ambachtelijke broodsoorten aan de Passage levert die het vervolgens dagelijks afbakt.

Gasten bij de Passage kunnen straks kiezen uit vijf soorten brood, vier verschillende burgers, tien toppings en tien sauzen. De burgers worden tegen een kleine meerprijs verkocht met een puntzakje friet. Dit concept is niet voor meenemen.

Hoge kwaliteit

'Het bijzondere aan deze hamburgers is de hoge kwaliteit van het vlees afkomstig van de Aberdeen Angus en de Waterbuffel, beide afkomstig van regionale bedrijven', aldus De Koe. 'Daarnaast zijn er burgers verkrijgbaar van kipfilet en kabeljauw.'

Natuurvlees

Volgens De Koe ontdekken steeds meer mensen natuurvlees als een diervriendelijker en gezonder alternatief voor de bio-industrie. 'Het komt van dieren die langzaam opgroeien in de natuur. Ze grazen in de rijke vegetatie van nationale parken, polders, bossen en uiterwaarden. Van onbespoten en onbemeste weiden tot kruidige heidevelden. Dat proef je terug en je ziet het aan de vleesstructuur en kwaliteit.'