In 2014 zijn er zo'n twintig nieuwe Subway-vestigingen geopend. 'In de bestaande winkels zien we bovendien een dikke plus in de omzet, 21 procent winstgroei en een toename van 9 procent in gastenbezoek', aldus area development manager Justin Goes.
  Marketing
  
Volgens Goes zijn deze prestaties rechtstreeks te herleiden naar uitgekiende marketingacties. 'Zoals de WOW-campagne met de Hollandse klassiekers. Daarmee hebben we ons echt onderscheiden.'
  Nederland
  
Subway Nederland is in Europa de op één na best presterende onderneming. Alleen Duitsland presteert beter.
  Nieuwe concepten
  
Voor 2015 noemt Goes drie ambities. 'De magische grens van tweehonderd vestigingen doorbreken, nieuwe concepten tot bloei laten komen en de maatschappelijke betrokkenheid van Subway Nederland meer voor het voetlicht brengen.'
  Horeca Top 100
  
Subway staat op plek 33 in de Misset Horeca Top 100 van grootste bedrijven en merken. Over 2013 behaalde het een omzet van €39,9 miljoen, een toename van 22,8 procent.
  Fastservice Top 20
  
In de Fastservice Top 20 van Snackkoerier is dat goed voor de negende plek.






