FoodTrends door succes mogelijk jaarlijks

Het debuut van FoodTrends op de Horecava is volgens de beursorganisatie een groot succes. Susanne Goossens-Hylkema roemde het nieuwe initiatief ...

Naast de flexibele houding blijft de organisatie kritisch kijken naar de organisatie van de grootste horecabeurs van ons land. 'Ons toegangsbeleid kan nog beter', stelt Anita Kanters, eveneens deel uitmakend van het organisatieteam. 'We willen nog explicieter meer de beslissers in het horecaproces binnenhalen. Daarnaast moeten we in het vervolg het programma van FoodTrends eerder bekendmaken. Ach, nu weet iedereen wat het is, dus de volgende keer loopt het beter.'

Donderdag rond het middaguur bezochten ruim dertigduizend bezoekers de Horecava. Hiermee lijkt de doelstelling van de beursorganisatie, om veertigduizend bezoekers te trekken, realiseerbaar te zijn. Menig standhouder daarentegen is teleurgesteld over het bezoekersaantal.

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.