BCC zet milieu in bij verkoopmarketing

BCC zet milieu in bij verkoopmarketing

AMSTERDAM - Elektronicaketen BCC vermeldt voortaan het energiegebruik en de besparing in geld bij vijfhonderd zuinige producten. Daarmee wil het bedrijf klanten stimuleren voor de milieuvriendelijke optie te kiezen bij de aankoop van nieuwe elektronica.

Het bedrijf heeft bovendien vierhonderd energieambassadeurs aangesteld, die vanaf maandag klanten gaan vertellen hoe ze energiebewust kunnen genieten. De actie van het bedrijf, onder de naam de Groene Stekker, wordt door een aantal milieugroepen ondersteund.

Het bedrijf geeft de komende weken onder meer spaarlampen weg, maar het goed van de actie is breder. 'Dat is niet alleen goed voor je portemonnaie. Het levert tevens een bijdrage aan vermindering van verdere temperatuursstijging op aarde.' De verkopers van BCC hebben een training ontvangen om op de actie in te kunnen haken.

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.