De restanten die Taste of Art nog in huis heeft worden aan het publiek aangeboden in de Stadsgalerij in Breda. Het gaat om ongeveer drieduizend borden.
Mochten restaurants nog restanten willen verkopen, kan dat in consignatie via Taste of Art. Inkopen kan ook nog; restaurants krijgen als eerste keus op 2 of 3 juni (op afspraak).
In Nederland deden toprestaurants als Librije, Wolfslaar, DesIndes, Pulitzer, RonBlaauw allen mee. Het was een groot succes. De Jonge Dikkert in Amstelveen heeft meer dan 10.000 kunstborden meegegeven aan haar gasten.
De Librije liet bijvoorbeeld drie borden maken met afbeeldingen van Herman Brood erop. De artiest had deze afbeeldingen eerder speciaal voor het restaurant gemaakt.
In 2005 is het concept Proeven van Kunst begonnen in Breda, met decoratieborden voor goede restaurants. Tijdens de eerst volgende Horecava won het concept de overall Horecava Innovation Award en in 2010 de Horecava Jubileum Award.

In 15 jaar hebben zo’n 450 kunstenaars en restaurants over heel de wereld meegedaan met een ingedekt decoratiebord, en meegeven bij een ‘kunstmenu’.
De crisis in 2008 overleefde het bedrijf, inmiddels Taste of Art, nog wel. De dunnere marges in de horeca en de concurrentie van gekleurd fabrieksporselein maakten het concept toen al lastig. Toen in februari 2020 alle porselein-orders uit China vanwege de coronacrisis terug werden gehaald, kon de Italiaanse leverancier aan Taste of Art niet meer leveren.