Dorint Hotel Schiphol vernieuwt salesteam

Dorint Hotel Schiphol vernieuwt salesteam

Het prestigieuze Dorint Hotel Amsterdam Airport heeft in verband met de rebranding van het merk Dorint een compleet nieuw salesteam samengesteld.

Voorheen werd het leeuwendeel van de sales- en marketingactiviteiten geregeld vanuit Accor, het moederberdijf van Dorint. Nu mag de keten zichzelf ‘rebranden’, en ook de sales en marketing voor haar rekening nemen. Die afdeling gaat nu van één naar drie mensen.

Erwin van Gastel is de nieuwe Sales & Marketing director. Hij was hiervoor onder meer sales en marketing director bij Grand Hotel Krasnapolsky en hoofd verkoop bij Bilderberg Hotels.

Hij wordt terzijde gestaan door Sales Director Wietse Bijzeit, die hiervoor bij de Hilton groep werkte en een salesfunctie in Qatar heeft gehad.

Sales & Marketing coördinator Minka Verklaar komt over van locatieconcurrent NH Schiphol Airport.

Het Dorint Hotel Amsterdam Airport was bij de bouw in 2003 het duurst gebouwde hotel van Nederland. Voor ruim 85 miljoen euro werd toen het ruim 440 kamers tellende complex neergezet.

De Duitse Dorint Hotel & Resorts groep heeft 36 hotels met bijna 8000 kamers in 7 Europese landen.

Zie ook: