Dutch Hotel Award kiest in 2015 voor social media campagne

Dutch Hotel Award kiest in 2015 voor social media campagne

De inschrijvingen voor de Dutch Hotel Award 2015 zijn geopend. En om kandidaten te werven kiest de organisatie dit jaar voor een campagne op Facebook. Hoteliers kunnen elkaar in filmpjes uitdagen mee te doen aan de wedstrijd voor hotel managementteams.

De aftrap van de campagne werd gegeven door Camille Oostwegel, die in 2014 tijdens het Hotel Management Diner werd uitgeroepen tot Misset Hotel Personality of the Year. In een filmpje legt hij uit hoe de campagne werkt en nomineert de eerste drie hotels: Kasteel Engelenburg, Het Roode Koper en Huis ter Duin.

Deze hotels kunnen in een filmpje op Facebook ook weer reageren op de uitdaging, en als zij die aannemen mogen ze ook weer drie hotels nomineren. Een hotel dat de uitdaging niet aanneemt, stelt als tegenprestatie een hotelovernachting voor twee personen ter beschikking, die ten goede zullen komen aan een door de organisatie van de Dutch Hotel Award aan te wijzen goed doel.

Hotel Management Diner

Net als vorig jaar zal de prijs voor het beste hotelmanagementteam van Nederland worden uitgereikt op het Hotel Management Diner, op donderdag 25 juni in het Apollo Crowne Plaza hotel in Den Haag.

Afgelopen jaar won Postillion Deventer de prijs, waarbij Mathilde van der Weerd en haar team in de finale afrekenden met Radisson Blu Amsterdam en hotel Wesseling in Dwingeloo.