EW komt met eigen magazine

EW komt met eigen magazine

Met de overhandiging van het eerste exemplaar aan oprichter Eric Wentink presenteert EW Facility Servies haar eigen magazine De H-Factor, waarin de visie op hospitality die EW wil uistralen, naar voren komt.

‘Het uitbrengen van dit magazine staat voor EW Facility Services voor een nieuwe mijlpaal in onze voortdurende zoektocht naar dé ultieme invulling van het begrip hospitality’, zegt algemeen directeur Bas Cornelissen.

‘Al sinds de oprichting, vijfentwintig jaar geleden, is hospitality het kernbegrip binnen onze organisatie.’ Het is een begrip dat de facilitair dienstverlener samen met medewerkers, opdrachtgevers en partners elke dag opnieuw met volle overtuiging in de praktijk brengt.

‘Hospitality is echter geen statisch gegeven, het is een begrip dat continu evolueert en binnen onze maatschappij meer lading en betekenis krijgt. Eisen en verwachtingen van eindgebruikers nemen toe. Wij weten uit ervaring dat ook bij facilitaire professionals de wens bestaat meer grip op hospitality te krijgen.’

Kennis delen en inspireren

De H-Factor is een vertaling van de kennis en kunde die EW Facility Services tijdens vijfentwintig jaar facilitaire dienstverlening vanuit een hospitality filosofie heeft opgedaan.

‘De H-Factor bevindt zich in mensen, ideeën en organisaties, maar kan zich ook laten vertalen naar de verschillende momenten die een eindgebruiker beleeft binnen de customer journey. In het magazine hebben wij toonaangevende ondernemers en deskundigen gevraagd naar hun visie op hospitality. Het zijn voor ons allemaal mensen met De H-factor.’