Kameleon brengt ode aan opening nhow Amsterdam RAI

Kameleon brengt ode aan opening nhow Amsterdam RAI

Een kleurrijke, 8 meter lange belichaming van het merk nhow maakt driedaagse grachtentoer door Amsterdam.

Ieder nhow-hotel past zich als een kameleon aan zijn omgeving aan. Zo heeft nhow Berlin het thema muziek, nhow Milan het thema mode. Op woensdag 26 februari kwam de belichaming van het nhow-merk in Amsterdam aan: een kleurrijke, 8 meter lange kameleon.

Tijdens een driedaagse grachtentoer zal deze drijvende brand ambassador langs Amsterdamse hotspots als de Hortus Botanicus, het Paleis op de Dam en Artis varen. De nhow kameleon pauzeert zijn reis op het terras op de 10de verdieping van nhow Amsterdam RAI. De kameleon staat symbool voor de merkwaarden van nhow. Daarnaast legt hij het accent op het recent geopende nhow Amsterdam RAI. 

Fotogeniek kunstobject

De kameleon biedt ook een kans op een gratis overnachting in nhow Amsterdam RAI. Door foto’s van en met de kameleon op Instagram en Facebook te delen met #CHANGEnhow maken mensen kans op een prijs.

Chameleon Cocktail

Ter gelegenheid van de komst van de kameleon is er een speciale cocktail gelanceerd. De Chameleon Cocktail is gemaakt door James Chaib van Bar The Tailor (in 2019 verkozen tot Beste Barman van Nederland door World Class). De Chameleon Cocktail is net zo veranderlijk als het nhow-merk en bestaat uit bier doordrenkt met kardemom, suiker en afgetopt met onder meer tonic water. De  cocktail is te proeven in de bar van nhow Amsterdam RAI en is ook verkrijgbaar als mocktail.