Accor en AXA gaan gasten medische hulp bieden in hotels

Accor en AXA gaan gasten medische hulp bieden in hotels

Hotelgroep Accor en verzekeraar AXA gaan samenwerken om gasten medische ondersteuning te bieden in 5.000 Accor hotels wereldwijd.

Gasten kunnen vanaf juli 2020 profiteren van het hoogste niveau van zorg dankzij deskundige medische oplossingen van AXA -partners. Gasten van Accor kunnen kosteloos gebruikmaken van telegeneeskunde, waarbij op afstand een medisch consult wordt gegeven. Gasten krijgen ook toegang tot de uitgebreide medische netwerken van AXA met tienduizenden onderlegde medische professionals.

Gezondheids- en preventieprotocollen

medische ondersteuning in hotelsTerwijl Accor zich voorbereidt op de heropleving na de coronacrisis, vormt deze unieke medische dienst een aanvulling op haar algehele wereldwijde herstelplan en is opgenomen in de vernieuwde gezondheids- en preventieprotocollen die Accor heeft opgesteld via haar Allsafe Cleanliness label voor de geleidelijke heropening van de hotels in de verschillende regio’s.

Veiligheid gewaarborgd

'Gastvrijheid, veiligheid en zorgen voor anderen zit in het dna van Accor. Deze onderscheidende samenwerking met AXA, waar we al enkele maanden aan werken, is op dit moment dan ook een logische stap. In een steeds complexer wordende omgeving zullen onze 300.000 medewerkers onze gasten helpen om zo hun veiligheid tijdens hun verblijf te waarborgen. Dit initiatief, gecombineerd met onze ALLSAFE-protocollen voor verbeterde hygiëne, zal de sleutel zijn om de liefde voor reizen in de 5.000 Accor hotels over de hele wereld opnieuw te ontdekken', vertelt Sébastien Bazin, voorzitter en CEO van Accor.