Eigen glossy voor Inter Scaldes (**)

Eigen glossy voor Inter Scaldes (**)
Inter Scaldes van Jannis en Claudia Brevet staat opnieuw op 19,5 punt in GaultMillau 2018.

Tijdens de jaarlijkse Oesterparade van Manoir Restaurant Inter Scaldes (**) presenteerde Claudia Brevet de eerste editie van hun eigen glossy. Aanleiding is het vijftienjarig bestaan van Inter Scaldes onder leiding van Jannis en Claudia Brevet.

Het 120 pagina dikke, luxe uitgevoerde magazine geeft een goed beeld van wat het echtpaar Brevet drijft en wat hen inspireert. Behalve interviews met (vaste) gasten, zoals couturier Edouard Vermeulen, komen ook mensen aan het woord waar Claudia en Jannis een band mee hebben.

De reportage over een gastles in de keuken laat zien dat kennisoverdracht aan aankomende koks belangrijk is. En dat er jonge mensen zijn die graag willen leren op een niveau waar zesjes (en zevens of zelfs achten) niet meetellen. Dat blijkt ook uit het zeer gedreven en zeer jonge team van Inter Scaldes.

Vijftien jaar Inter Scaldes - een kristallen jubileum - mag zonder meer gevierd worden. Claudia en Jannis doen dat met deze fraaie glossy waarin koken, proeven, eten, kunst, reizen, kwaliteit en gastvrijheid onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn.