De eerste sessie is op 26 maart. Ondernemers krijgen tips en handvatten om zich op een unieke manier te presenteren. Deelname is gratis.‘Het valt ons op dat er de afgelopen jaren waanzinnig veel gave horecabedrijven bij zijn gekomen, de één nog mooier dan de ander. Echter zien we ook dat veel van deze bedrijven zich nog extra kunnen onderscheiden in de wijze waarop zij zich presenteren. Denk hierbij aan de lancering van een nieuwe menukaart, het ingaan van een nieuw seizoen met bijbehorende producten of bijvoorbeeld een speciale Valentijn actie. Te vaak zien wij nog moeilijk te lezen krijtborden voorbij komen en dat kan veel beter én origineler.’ Aldus Marcel Bink van Beekwilder.
Samenwerking met stylist
Met het seminar hoopt Beekwilder een positieve bijdrage te kunnen leveren aan de manier waarop horecabedrijven zich presenteren. Producten en zaken die goed worden gepresenteerd verkopen nu eenmaal sneller. Voor deze inspiratiesessies werkt Beekwilder samen met de gerenommeerde stylist en ontwerper Marleen Veenhuis.
Marleen Veenhuis: ‘Het is voor een horecabedrijf erg belangrijk om het DNA van de zaak goed naar voren te laten komen, op zowel online als offline gebied. Hoe jij je presenteert als restaurateur is bepalend of een gast bij jouw zaak naar binnenkomt en welke gerechtkeuze hij maakt. Door mijn ervaring als stylist ben ik ervan overtuigd dat ik ondernemers kan helpen meer uit hun horecaconcept te halen’
Gericht op horeca
Al jaren zijn grote modemerken, warenhuizen en supermarkten vaste klant bij het Amsterdamse bedrijf Frans Beekwilder. De laatste jaren komen er ook met steeds grotere regelmaat horecabedrijven bij hen langs, van grote hotelketens tot het koffiezaakje op de hoek. Om die reden richt Beekwilder zich nu ook nadrukkelijker met specifieke producten en diensten op de horeca. Geïnteresseerden kunnen zich gratis aanmelden.